EBA kingikott

Näitan täna veel kingikoti sisu ka ära ja siis saab EBA teemad selleks aastaks kokku tõmmata.
Kuna meil oli VIP laud siis saime kõik endale toredad kotikesed, milles oli kõike.fullsizeoutput_3045

Magusaks suutäieks oli kotis Blogit-i tume šokolaad, Maiasmokka sefiirikommid ja MAMAC-ilt makroonid. Makrooni on juba ammu mu lemmikud ja mõtlen koguaeg, et peaks proovima ise neid teha, aga kardan. Olen lugenud, et nende tegemine pidi paras peavalu olema.

Midagi joodavat oli kotti pannud MANA  ja VITAMIN WELL. Seda MANA porgandi- õunamahla jõin ka EBA-l ja oli selline huvitava maitsega. Ei ütleks, et ma hullult vaimustuses oleksin ja seda kastide viisi ostma jookseks aga ära ma ta joon 🙂 VITAMIN WELL CARE (punase greibi) on juba ammu üks minu lemmikutest ja seda jõin hea meelega.

Avon oli kotti poetanud ripsmeduši. Kuna ma lasin Maikenil endale just ripsmed panna siis proovida ma seda ei saanud aga hari tundub just selline nagu mulle meeldib. Küünelakk on essence oma ja otseloomulikult sellist värvi mida eriti ei osteta. Hall küünelakk pole absoluutselt minu teema, aga huvi pärast proovin vast ikka ära, et kuidas  katab ja küüntel püsib.

Ecodenta pani kotti meloni maitselise hambapasta. Selle proovisin ma kohe järgi ja mis ma oskan öelda… Maitses nagu arbuusimaitseline komm mis on väga harjumatu kuna 99% hambapastadest on siiski ju piparmündi või mõne muu värske maitsega.  Lisaks peab minu jaoks hambapasta vahutama, aga seda ecodenta kahjuks ei teinud.

Linea Mamma Baby poolt oli selline ilusti pakitud karp. Sees peitis end 3 toodet beebidele. Koppisin nende facebooki lehelt info nende toodete kohta kuna mina ei teadnud neist enne midagi.
Linea MammaBaby on Itaalia looduslike toodete sari, mis on keskendunud eelkõige beebide õrna naha eest hoolitsemisele, kuid sobib kasutamiseks kogu perele koos spetsiaalsete kehahooldustoodetega just täiskasvanutele. Kõik Linea MammaBaby tooted koosnevad looduslikest ekstraktidest, mis pärinevad orgaaniliselt kasvatatud taimedest. Tooted on dermatoloogiliselt testitud, värvainete, parabeenide, silikoonide ja sulfaatide vabad ning toodetud 100% Itaalias.
Mina olin selle kingi üle väga õnnelik, sest mul ju beebi täitsa olemas. Samas kõikidel blogijatel ju kindlasti lapsi pole. Infos on küll kirjas, et sobib kasutamiseks kogu perele aga keskendunud on Linea siiski beebidele. Klaudia ja Uku proovivad kindlasti tooted järgi ja kirjutan neist siis rohkem

Jälle oli väga tore kott ja kõik asjad (va hall küünelakk) leiavad kindlasti kasutust 🙂
Aitäh 🙂

Lisa kommentaar

