EBA 2017 läbi minu silmade

Laupäeval toimus kaua oodatud EBA 2017. Ma sain üle tüki aja ennast üles lüüa ja paar tundi ennast lõdvaks lasta ja pidu nautida.

Minu roosa kleit on pärit MOHITOST ja ma lihtsalt armastan seda kleiti. Kahjuks keegi teine nii ei arvanud (kui Maiken välja arvata). Kui poes kleiti proovisin ja Toomasele ja paarile sõbrannale pildi saatsin siis nad ei arvanud sellest midagi. See oli esimene kleit mida selga proovisin ja kui ma poleks nõu küsinud oleksin kohe ära ostnud ja koju läinud. Aga ei, käisin veel umbes tunnikese mööda Ülemiste keskust ringi ja proovisin ja otsisin erinevaid variante. Lõpuks läksin uuesti MOHITO-sse, proovisin uuesti oma lemmikut ja ostsin ikkagi ära.

IMG_1666
Nagu õed 🙂

Kui Maiken oma roosa kleidiga minu juurde soengut tegema tuli olin super üllatunud kuna meie kleidid olid täpsemalt sama värvi 😀 Meigi tegi mulle kallis Annika ja soengu tegin ma endale ise.

Kui nüüd kiirelt üritusest endast rääkida siis olen natuke pettunud. Kõik oli hästi ja super tore, aga kui võrdlen eelmise aastaga siis EBA 2016 oli tunduvalt mõnusam. Ma ei teagi mis minu jaoks selle ära rikkus, kas Zenja oma kommentaaridega, või koht või hoopis mingi muu asi. Tundus, et rahvast oli vähem ja ühtegi esinejat polnud. Olen lugenud ka teiste postitusi samal teemal ja leian ka, et võiks kuidagi mingite mängudega blogijaid rohkem ühendada ja tuttavaks teha. Veel häiris mind, et tervitusjoogiks oli ainult alkohol ja meie VIP lauas oli 14 inimese peale 6 veinipudelit ja 6 väikest 0.25ml mahla. Laual oleks võinud lisaks kasvõi kannuga vett olla.

Aga positiivset oli ka. Vip laudade idee oli super. Eelmisel aastal saime vaevu kohad kus istuda. Lisaks meeldis mulle videotervituste idee nendelt, kes kohale tulla ei saanud. Marimell on ikka super tubli ja teinud tohutult tööd. Ja kuigi negatiivsete asjade nimekiri tuli pikem siis tegelt oli üritus väga tore.

IMG_3271
Kokteil mu käes on eksitav. See ilutseb seal puhtalt pildi jaoks 😀

Tv3-e seitsmesed tegi meiega ka intervjuu mis läheb täna (esmaspäeval) eetrisse. No minul jooksis juhe ikka täiega kokku ja ajasin sealt totaalselt iba. Närv oli sees ja rääkisin imelikku juttu, aga noh negatiivne reklaam on ka reklaam 😀 Tänu sellele saime seal kaua mu üle naerda ja ilmselt lõõpimis teemat jätkub tükiks ajaks.

Tänu üritusele leidsin ka uue lemmik jäätise. Balbiino smuutike pakkus proovimiseks vaarika ja kookose-sidruni jäätist. Proovisin mõlemad ära ja see kookose-sidruni oma oli ülihea. Smuutikesed-lehvik-3-maitset

Lõpetuseks tahan tänada kõiki kes minu poolt häälestasid. Eelmisel aastal sain kokku 11 häält ja lootsin sellel aastal vähemalt 15 saada.  Üllatuseks sain kokku 49 häält ja olin 55 blogi seas 25-s. See isegi natuke kõrgem koht kui keskmine ja olen väga õnnelik 🙂
Aitäh, et hääletasite ja suur kummardus, et üldse mu blogi loete ja mulle ja mu tegemistele kaasa elate.

 

Lisa kommentaar

